Monday, January 24, 2011

S2 city park

antara lokasi yang paling gemar kitorang pergi pada waktu cuti adalah Seremban 2 city Park.kt sini xde lah berapa besar sangat kalau nk dibandingkan dengan taman2 kt luar negara tu.tp,ok la daripada xde. ramai yang datang sini utk beriadah, bagi ikan makan.

macam2 cara org beriadah.ade yg berbasikal, berjogging, main skate. tp kitorg dtg sana,cume utk makan dan jalan keliling 1 taman.pastu balik.haha..menambahkan lemak di badan,bukan nak kurangkan.

orang ramai tgh bagi ikan makan.kt jambatan ni,ikan banyak dan besar2
ikan yg berebut2 nk makan.sape yang nampak ikan keli yg super besar,mesti teruja
ada masa tertentu nk bg ikan makan.makanan ikan pun ade di jual.murah2 je
indahnya ciptaan Allah
skater boy
kasih seorang ayah..tgh mengajar anajnya berjalan..so sweet
macam kt oversea la plak
sebenarnya,byk lagi gmbar.tp xdapat nk tunjuk semua..tp mmg best la..bile cuti,mmg full kt taman ni.lepas pukul 10pm,nantti jaga halau balik..

boleh la jgk nk tenang2 kn fikiran kt sini.banyak kite boleh tgk ciptaan Allah..pernah sekali tu,pernah ternampak seekor burung nk tangkap ikan dengaan menggunakan umpan roti..burung tu xmakan roti tu,tp dia jadikan umpan utk tgkp ikan.lame jgk menunggu,akhirnya,dapat jgk seekor ikan..


No comments:

Post a Comment