Wednesday, January 2, 2013

Selamat Ulangtahun Perkahwinan yg ke 4

Alhamdulillah wa syukurlillah pada 28/12/12 genaplah 4 tahun  usia perkahwinan kami..Alhamdulillah, selama 4 tahun ni, telah kami lalui alam perkahwinan ini dengan penuh suka duka tawa riang bersama.

Selama 4 tahun ini juga lah, kami telah memiliki 2 orang anak lelaki yang comel dan menyejukkan mata dan hati kami.. Sesungguhnya kami amat bersyukur dengan kurnianNya.

abang wafiy x boleh pisah dengan botolnye lama2
umar muka ketat

saya dapat makan...yeay
Dalam tahun  2012 ni, ada suka dan ada yang duka telah terjadi dalam keluarga kami. Antaranya, Wafiy dapat adik baru..Umar..Gembiranya bila ahli keluarga bertambah..semakin berseri lah rumah kami. Yang duka nya ialah Wafiy patah tulang bahu..sebab jatuh dari almari..Budak tengah lasak, semua benda dia nak explore. Entah macam mana boleh tejatuh..Saya sebagai ummi dia, sedih yang teramat sangat. Rasa bersalah sangat sebab x tengok apa yang dia buat. Masa tu, Umar meragam, Wafiy pulak asyik main bukan2, kerja rumah banyak..so, saya terlepas pandang dia tengah buat apa..Alhamdulilah, sekarang dah baik dan aktif semula.

Untuk sambut ulang tahun yang ke 4, kami tak ade buat preparation, takde hadiah, dan takde celebration pun. Masa tu anak2 demam. Jadi, keesokan harinya, saya buatlah KEK LABU untuk makan-makan 1 keluarga. Ok la kan..dari takde ape2..
Kek Labu
kek labu yang gebu

semoga perkahwinan yang telah kami bina, kekal hingga syurga, semakin bertambah kasih sayang, mawaddah wa rahmah dalam keluarga..Amiin..

Uniknya ikatan perkahwinan
kadangkala, merajuk bagaikan merajuknya anak kecil dengan ibunya
Bila berborak pula, seperti kawan lama yang telah bertahun x jumpa
Bila berbincang, bagaikan ahli perniagaan yang mahu mendirikan syarikat besar2 walhal hanya nak berbincang pasal nak beli basikal anak je pun. Bila bergurau, kadangkala bukan seperti suami isteri
itulah keunikan alam perkahwinan.
Segala tawa, suka duka akan dikongsi bersama.
rahsia mu, Rahsiaku juga..

Sesungguhnya, ku amat menyayangi keluarga ku, suamiku dan anak2 ku..

` LOVE YOU FOR EVER N EVER TILL JANNAH SUAMIKU`

nukilan dari isteri kepada suami ku

2 comments:

  1. Selamat ulangtahun perkahwinan lis dan suami....selamat bercinta hingga syurga :)

    ReplyDelete