Sunday, April 23, 2017

REVIEW PRODUK : Royal v dari Jamu Ratu Malaya


Assalamualaikum semua. Moga diberi kesihatan yang baik pada semua. Tahun 2017 ni merupakan tahun permulaan yang agak sibuk dari tahun sebelum-sebelum ni. Mana taknya, tahun ni Wafiy dah bersekolah darjah 1, sekolah Kafa, Umar pulak sekolah Pasti. Agak terkejar-kejar dengan anak kecil (Sarah) untuk urus rumah tangga dan ambil dan hantar anak-anak yang bersekolah.. fuhh.. penat.

Ok lah, terus pada tajuk kat atas tu ye. Lepas bersalin kn anak no 3 kami (Sarah), Macam-macam masalah yang saya ada. Rambut gugur, kulit kusam, berat badan maintain 56kg, xmau turun. Tu semua ok lagi. Masalah yang agak sangat mengganggu ialah masalah kewanitaan. tp tak dapatla nak cerita semua kat sini. Masalah tu agak mengganggu harian saya. Antaranya heavy bleeding waktu period, keputihan dan macam-macam lagi. menyebabkan susah saya nak solat, lakukan ibadat, sakit dan macam-macam lagi.

Seharian saya search apa produk yang sesuai. Yela, umur semakin meningkat, tp saya takde makan apa-apa supplement, atau jamu. Sehinggakan saya terjumpa page Puan Rozita Ibrahim pengasas  Sendayu Tinggi dan Jamu Ratu Malaya. 
Bahan yang terdapat dalam royal v


Esoknya, saya terus cari Royal V. Alhamdulillah, dalam botol pertama saya dah dapat rasa kesan. Masalah saya semakin berkurangan. Antaranya period saya semakin teratur, dan masalah kewanitaan saya juga semakin pulih, rambut gugur semakin kurang, dan saya juga bertenaga menguruskan rumah tangga, Yang paling penting berat badan saya sekarang sudah capai 49kg. punya seronok, promot lah pada kawan-kawan rapat, keluarga. 

Sehinggakan, saya susah nak dapatkan stok ( Produk JRM tiada di kedai-kedai dan toko jamu. hanya boleh didapati dari agen-agen sah sahaja), suami saya memberi idea untuk saya jadi agen. Pada mulanya memang la saya menolak. sebab, jual jamu kot. Seganlah. Tapi suami kata, kalau xnak jual, makan sendiri jelah.

Akhirnya saya jadi juga agen JRM. Dan alhamdulillah, ia jadi sumber punca kewanagn saya sebagai suri rumah sepenuh masa, dan yang paling saya seronok adalah dapat bantu ramai wanita yang bermasalah seperti saya. ini adalah antara kelebihan Royal V dari jamu Ratu Malaya.




Banyak lagi kelebihan Royal V ni, kalau ada yang tahu lebih lanjut boleh terus wassap saya di talian 0177120028. Saya akan bantu anda untuk lebih sihat dan cantik dengan Royal V insyaAllah.

Boleh pergi ke facebook saya Nor haliza Samsudin JRM
atau facebook page saya Kedai Jamu Online - JRM

No comments:

Post a Comment